diş eti kanaması abdesti bozar mı Üzerinde Buzz söylenti

Kompetan hekim Dişle müteallik iltihaplar hane, büyüklenme ve boğaz çevresi kadar dişe yakın bölgeleri etkileyebilir. Doktorunuza danışmadan herhangi bir ilaç kullanmayın. En güdük sürede bir diş hekimine kontrol olmanızı ve muktezi tedavileri yaptırmanızı tavsiye ederim.

Mahir hekim Doktorunuza güvenin röntgen filmi ile dişinizin durumu görülmektedir. Doktorunuz mukteza tedaviyi uygulayacaktır.

Mütehassıs hekim Geçmiş olsun muktezi müdahaleler gerçekleştirilmiş. Oluşan iltihap uzmanlar aracılığıyla kurutulacaktır. Dişinizden kurtulmussunuz strüktürlacak bir şey kalmamış.

Kompetan hekim Antibiyotii doktorunuzun önerisi ile mi kullanıyorsunuz yoksa kendiniz mi aldınız ? Illet diş hekimine gitmediğinizi öğrenmek isterim ?

iffet Merhaba doktor as hamileyim ve dişimde apse evet. Kullanabileceğim antibiyotikler hangileridir ?

Mahir hekim Antiboyotik tedavisini doktorunuzun dediği zamana kadar kullanın.. Doktorunuzun önerileri dışına çıkmayın..

berke merhama hekim abi ben 12 yasındayım dısımın site here indinde ten war arıo amma çokça deıl ne yapabılırm hekim hat tedavimi yapar

Spesiyalist hekim Diş röntgen filminize göre henüz safi bir şey söyleyebilirim.. Ancak apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. şayet bölgede kemik kuruluşsı ehliyetli ise behemehâl implant öneririm..

dündar Hocam selam.Benim 2 güneş önce sol üst arka dişimde 20 likle onun arkasındakı diş ortada agrı vardı.Doktora gittim dün, bana iltihaplanmış dedi ilaç tedavisi pop over to this website uygulucam dedi klacid ve majezik verdi.

amaç altun Selam hocam çürük olan (nimsı sıfır) dişim agriyinca özel hastaneye gittim,dişimi uyusturduktan site link sonra kadın doktorum dışımi çıkardı ama 2kök sinuse kaçtığını söyledi .

Bilirkişi hekim Antibiyotik etkisini gösterecektir. Doktorunuz vermiş evetğu ilçaları tarif ettiği şekilde lamaya devam edin bir sonraki termin evveliyatına denli.

Mahir doktor Burak komutan bana kalırsa burada bir ilhihaplanma sözcük konusu doktorunuz panoromik filminize baktımı… Buranın bir an önceki otama edilmesi gerekir.

Bilirkişi doktor Eğer doktorunuz çekilecek dediyse iltihabın durumu garçekten ilerlemiştir. İsterseniz gayrı bir uzmanada danışabilirsiniz.

Mahir doktor Bir kaç zaman sabredin eğer ağrılarınız devam ederse doktorunuza yeni baştan esasvurmalısınız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *